Veelgestelde vragen
-
Wanneer wordt mijn Eddy bezorgd?Voor 15:00 besteld, betekent morgen in huis. Wel alleen op werkdagen, want wij werken samen met DHL (postduiven bleken niet zo handig te zijn). Wanneer zij het pakketje van ons hebben binnengekregen, ontvang je van ons direct een mailtje met de Track&Trace code. Zo kun je lekker de hele dag je pakketje tot aan de deur volgen.
-
Wat zijn de verzendkosten?Voor Gratis zorgen wij ervoor dat jij jouw Eddy('s) in een fijn pakketje de volgende dag thuisbezorgd krijgt!
-
Kan ik mijn Eddy retourneren of ruilen?Jazeker! Is je tante teruggekomen van de Noordpool en heeft ze daar een toffere koelrugzak voor je meegenomen, of ben je er achter gekomen dat je toch niet zo'n buitenmens bent?
Mocht je niet tevreden zijn over jouw Eddy, heb je 14 dagen nadat 'ie bezorgt is de mogelijkheid om hem terug te sturen. Stuur even een mailtje naar hallo@koelrugzak.nl en dan gaan wij het voor je regelen!
Is er iets stuk of klopte er iets niet? Er zit 2 jaar garantie op onze koelrugzakken!
-
Zit er garantie op mijn Eddy?Jazeker! Wij geven je gewoon 2 jaar garantie! Is jouw Eddy stuk gegaan, of klopte er iets niet bij de bestelling? Stuur even een mailtje naar hallo@koelrugzak.nl en dan zorgen wij dat jij gratis een nieuwe Eddy thuisbezorgd krijgt!
-
Hoe kan ik betalen?Je kunt bij ons gewoon met iDEAL en met CreditCard betalen, zoals dat overal kan. Ben jij iemand die graag uniek wil zijn en wil je toch op een andere manier betalen? Geen enkel probleem! Stuur een mailtje naar hallo@koelrugzak.nl en dan kun je ons ook betalen via PayPal of een overboeking. Let op! Betaal je via PayPal of overboeking, zul je wel iets langer op je Eddy moeten wachten.
-
Mag ik jullie Algemene Voorwaarden zien?
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem even contact met ons op!